Реєстрація права власності на об’єкти нерухомості

АО «АРМАЛЄКС» надає всю необхідну інформацію, а також комплекс послуг спрямований на супровід процедури реєстрації права власності на нерухоме майно. Наші співробітники мають великий позитивний досвід в наданні послуг з підготовки, а також повного супроводу процедури збору документів і проведення реєстрації прав на нерухоме майно «під ключ».

У разі необхідності реєстрації права власності на нерухоме майно – в першу чергу слід ознайомитися з Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», а також Постановою КМ України №703 від 22.06.2011р., якими регулюється порядок і процедура реєстрації права власності на об’єкти нерухомості.

Згідно ст. 19 вищевказаного Закону, реєстрація права власності на нерухоме майно здійснюється на підставі таких документів:

– нотаріально завіреного договору (купівлі-продажу, дарування, тощо.);
– свідоцтва про право власності (видається при приватизації об’єктів державної та комунальної власності);
– свідоцтва про право власності на нерухоме майно (видається у випадках створення об’єкта нерухомості, реконструкції, в результаті виділення окремої частини об’єкта, при перекладі об’єктів з житлових у нежитлові і навпаки, в інших передбачених законодавством випадках;
– державного акту на право власності або постійного користування на земельну ділянку;
– рішення суду, яке набрало законної сили;
– інших документів, які підтверджують виникнення, перехід, припинення прав на нерухомість.

Слід враховувати, що підставою для реєстрації є заява, правовстановлюючий документ і інші документи, детальний перелік яких міститься в Постанові КМУ.

Щоб уникнути можливої ​​відмови в реєстрації права на нерухоме майно – слід звернутися за попередньою консультацією або ж доручити процедуру реєстрації права власності на нерухоме майно фахівцям АО «АРМАЛЄКС», які зможуть допомогти Вам навіть в найскладніших ситуаціях пов’язаних з реєстрацією права власності на нерухоме майно.